Ekonomi

Starbucks ve BofA kahve ve kart satın alımlarına ödül vermeye başlıyor

Starbucks (NASDAQ: SBUX ) ortak müşteri tabanını hedef alan yeni bir ödül programı başlatmak için Bank of America ile ortaklık kurdu. Perşembe günü başlatılan girişim, Bank of America’nın 45 milyon kart sahibine, hesaplarını Starbucks Rewards’a bağlayarak Starbucks’ta yaptıkları alışverişlerde %2 nakit iadesi kazanma fırsatı sunuyor.

Program, kahve zincirinde harcanan her 2 dolar için ek bir “yıldız” kazanma avantajıyla birlikte, müşterileri sadakatlerinden dolayı ödüllendirmek üzere tasarlandı. Bu yıldızlar içecekler ve yiyecekler de dahil olmak üzere çeşitli eserler için kullanılabilir.

Bank of America’nın tüketici ve küçük işletme ödülleri direktörü Shikha Narula, bankanın her türlü müşteri işlemine dahil olma stratejisini vurguladı. Bank of America, ABD’nin ikinci büyük kredi kuruluşu olarak biliniyor.

Starbucks sadakat programını 2009 yılında başlattı ve o zamandan bu yana yaklaşık 34,3 milyon üyeye ulaştı. Bu üyeler, Starbucks’ın ilk çeyrek mali kazançlarına da yansıdığı gibi, şirketin ABD gelirlerine önemli ölçüde katkıda bulunuyor.

Starbucks’ın sadakat stratejisi ve pazarlamadan sorumlu başkan yardımcısı Ryan Butz, yan kuruluşun müşterilere ek tazminat sağlama niyeti hakkında yorum yaptı.

Yeni program, Starbucks’ın Delta Air Lines ile olan mevcut ödül işbirliğine dayanıyor. Starbucks, Kasım ayında iki değerli ödül iştirakini duyurmayı planladığını belirtmişti. Bunlardan biri Bank of America ile mevcut ortaklık iken, önde gelen bir konaklama şirketi ile olması beklenen diğeri ise henüz açıklanmadı.

Reuters bu makaleye katkıda bulunmuştur.

Bu makale yapay zeka yardımıyla oluşturulmuş, bir editör tarafından çevrilmiş ve incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.

ahmetli-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu